I Encontro de Programas Inclusivos da Fundación Emalcsa

A Fundación Emalcsa, en colaboración coa Asociación pro personas con discapacidad intelectual de Galicia (Aspronaga), celebra o I Encontro de Programas Inclusivos da Fundación Emalcsa, que terá lugar o 12 de febreiro, ás 16:00h, no Centro Ágora da Coruña.

A entrada está aberta a todo o público interesado na práctica de actividades culturais e deportivas desde unha visión inclusiva.

PROGRAMA

16:00h – Presentación. Yoya Neira (Fundación Emalcsa) e Alberto Vidal (ASPRONAGA).

16:30h – O espírito das convocatorias. Manuel Aguilar (Fundación Emalcsa).

17:15h – Mesa Redonda. Boas prácticas. Modera Iago Menduíña, coa participación de Yago González (Proxecto Máscaras), María Martínez (Asociación Participa), Alfonso Queijo (Orillamar SD) e Juan Hernández (Escuela de Tenis Marineda).

18:45h – Descanso.

19:00h – Obradoiros:
▪ Convocatoria de Cultura
▪ Convocatoria de Deporte
▪ Proxectos Inclusivos

20:00h – Posta en común dos obradoiros.

20:30h– Peche e despedida.

Se non queres quedar sen a túa praza, ínscríbete gratuitamente na seguinte ligazón: https://cutt.ly/frAh7T0

(Expedirase certificado de asistencia ás persoas que o soliciten).

CRITERIOS DE ASIGNACIÓN DE PRAZAS

1. Daráselle prioridade ás entidades beneficiarias das seguintes convocatorias: IV Cultura accesible e inclusiva, e VI Deporte Solidario. Asígnase 1 praza a cada entidade solicitante seguindo a orde de inscrición.
  2. No caso de quedar prazas vacantes, procedemos a asignar prazas ás entidades sociais que participan nos proxectos. Asígnase 1 praza a cada entidade social seguindo a orde de inscrición
  3. Se quedan vacantes, asígnase unha segunda praza a cada entidade cultural ou deportiva solicitante seguindo a orde de inscrición.
  4. Se quedan prazas vacantes asígnase outra praza a cada entidade social participante nos proxectos seguindo a orde de inscrición.
  5. Se quedan prazas vacantes, asignaranse seguindo a orde de inscrición.