Firma de convenios do Programa Cultura Accesible e Inclusiva

O presidente da Fundación Emalcsa, o alcalde Xulio Ferreiro, firmou este xoves os convenios coas entidades culturais beneficiarias da primeira convocatoria de axudas do Programa Cultura Accesible e Inclusiva. Así, sete entidades de carácter cultural da cidade, que presentaron proxectos de difusión cultural centrados no ámbito da accesibilidade e as diversidades, recibirán distintas cuantías económicas por valor conxunto de 60.000 euros.

En concreto, as entidades serán Amigos del Museo de Belas Artes, la Sociedad Filatélica de A Coruña, Asociación Cultural La Quinta del Arte, Asociación para el Desarrollo de la Cultura Musical en la Infancia para Colectivos Desfavorecidos y en Riesgo de Exclusión Social, Asociación Cultural Tres Por Cuatro y Asociación Proyecto Máscaras. Unha das características especiais desta convocatoria é a necesidade de que os proxectos das solicitantes estén apoiados e se desemvolven en colaboración cunha entidade de persoas con algún tipo de diversidade. Estes sete proxectos contan coa colaboración de 10 entidades do ámbito das diversidades sensoriais e funcionais como son Asociación Pro Enfermos Mentales de A Coruña (APEM), la Asociación Pascual Veiga, de padres y madres de personas con discapacidad intelectual, Aspronaga, Instituto Gallego del TDAH y Transtornos Asociados INGADA, Fundación Abrente, Asociación de Padres y Madres de Personas con trastorno del Espectro Autista (Aspanaes), Fundación Adultos Discapacitados de A Coruña (Adcor), Asociación para la Integración del Niño Disminuído (AIND), Federación Gallega de Enfermedades Raras y Crónicas (Fegerec) y el Grupo de Personas con Discapacidad de A Coruña (Grumico). Todos os proxectos recibiron valoracións moi positivas de un comité técnico composto dos profesionais do ámbito da cultura do Concello.

Programa Cultura Accesible e Inclusiva

Na firma do convenio de colaboración, Ferreiro recordou que o programa Cultura Accesible e Inclusiva, que desenvolva a Fundación Emalcsa en colaboración con diversas concellerías d Goberno local, é unha das patas sobre as que se basea a aposta do Executivo “por poñer en marcha políticas que redundan nunha cidade accesible para todos e todas“. “Dotar de accesibilidade é sinónimo de xustiza social e de igualdade, por iso, move toda a nosa acción de Goberno”, explicou o primeiro edil coruñés. Os sete proxectos subvencionados desenvolverán na cidade actividades culturais en campos artísticos e culturais relacionados coa música, o teatro, o cine, a danza, a pintura e o ámbito museístico.