Festi= Festival de Artes pola Inclusión Cultural

É un punto de encontro para que toda a cidadanía de A Coruña teña a oportunidade de coñecer e gozar dunha cultura sen barreiras.

En que consistiu

Festival de Artes pola Inclusión Cultural é unha iniciativa da Fundación Emalcsa desenvolvida co Concello de A Coruña para o goce das actividades culturais para todas as persoas celebrado entre o 2 de novembro e o 3 de decembro de 2017. Constaba de obradoiros, exposicións, concertos, actuacións e representacións repartidas en diversas instalacións.

Trátase dun festival expandido, con varias citas e proxectos, e con unha data clave: o 3 de decembro, Día Internacional da Diversidade Funcional e Sensorial. Esa xornada tivo como protagonistas ás entidades sociais da cidade, e contou con actividades para todos os públicos e foi libre de barreiras físicas ou sensoriais.

Festigual Programa Cultura Accesible e Inclusiva
Estrategia de Cultura Accesible e Inclusiva