Festi= Festival de Artes pola Inclusión Cultural

É un punto de encontro para que toda a cidadanía de A Coruña teña a oportunidade de coñecer e gozar dunha cultura sen barreiras.

O FESTI=2022 celebrarase do 1 de novembro ao 3 de decembro de 2023, cunha chea de actividades inclusivas nas que participan asociacións culturais e sociais . A quinta edición do Festival de Artes pola Inclusión Cultural contará con concertos, exposcións, obras de teatro, obradoiros e moitas máis actividades.

En que consiste

O Festival de Artes pola Inclusión Cultural é unha iniciativa da Fundación Emalcsa desenvolvida co Concello da Coruña para o goce das actividades culturais para todas as persoas na cidade. Consta de obradoiros, exposicións, concertos, actuacións e representacións repartidas en diversas instalacións.

O FESTI= pretende amosar unha cultura sen barreiras, sen trabas: unha cultura para todos e todas.

Asociacións e artistas únense por facer unha cidade máis igualitaria e máis diversa, ofrecendo actividades gratuítas durante o FESTI= para garantir a participación e o acceso á cultura a todos os colectivos.

Trátase dun festival expandido, con varias citas e proxectos, nas que as entidades sociais da cidade son as protagonistas, e que conta con actividades para todos os públicos, libres de barreiras físicas ou sensoriais.

festigual-2018-poten100mos
Programa Cultura Accesible e Inclusiva, de Fundación Emalcsa